Зміст
Що таке ремаркетинг?
Ремаркетинг — це технологія, схожа на чарівну паличку, яку використовують маркетологи для того, щоб знову і знову показувати рекламу тим, хто вже вплітався в мережі вашого бренду. Ну, майже чарівну. Насправді тут задіяні цілком сучасні системи відстеження, які дозволяють “витягнути” користувачів, що вже проявили інтерес до вашого веб-сайту.
Мета ремаркетингу
- Збільшити конверсію: Відоме відчуття, коли щось переглянув на сайті, а потім бац, і воно знову перед очима на іншому ресурсі! І так ти отримуєш настійливе нагадування, що, можливо, варто повернутися і здійснити покупку.
- Підвищити впізнаваність бренду: Коли твій бренд випливає на горизонті, як тільки юзерова рука доторкається до миші, він починає згадувати про нього дедалі більше.
- Збільшити лояльність клієнтів: Коли бренд показує, що він пам’ятає своїх користувачів, це завжди тішить. Ех, гріє душу і заставляє повернутися!
Як працює ремаркетинг?
- Відстеження користувачів: Тільки-но хтось зайшов на ваш сайт, на його пристрої опиняється невеличкий такий кукі. Він, як шпигунус малий, стежить за юзером, куди б той не забрів у всесвітній павутині.
- Показ реклами: Відкриває людина новий сайт, а на ній знову знайоме обличчя вашого бренду у вигляді тексту, банеру чи відео.
- Персоналізація: Усе-таки вона працює. Якщо продукт оглядався, саме він і з’явиться знову, маскуючись під dolce vita.
Види ремаркетингу
- Ремаркетинг на основі списків: Зв’яжемося з тими, чия електронка або номер вже зберігають наше ім’я.
- Ремаркетинг на основі сайтів: Кукі-файли стежать за відвідувачами, забезпечуючи тим самим їхню подальшу зустріч із рекламою.
- Ремаркетинг на основі поведінки: Ідеальний для нагадування: “А пам’ятаєш, ти хотів цей продукт?”
- Ремаркетинг у соціальних мережах: Соціалки — це магніт для брендової реклами, яка попередньо захопила юзерів в інтернеті.
Переваги ремаркетингу
- Ефективність: Нема чого пояснювати — ви знаєте, кому це цікаво, тому й результат на обличчя.
- Доступність: Сучасний маркетинг — річ дорога. Але це не про ремаркетинг. Він дійсно дозволяє заощадити.
- Гнучкість: Вибираємо найзручніший спосіб і отримаємо відповідний результат.
Дотримуйтеся етики
Обережніше з цим. Хочете захопити увагу, а не дратувати, чи не так? Поважайте конфіденційність користувачів.
Кілька порад:
- Використовуйте ясні та чіткі оголошення.
- Персоналізація — ваш козир.
- Не шкодять ваші реклами, якщо з’являються занадто часто.
- Нехай люди мають вибір — дати спокій, відключитися від цього.







